dimecres, 24 de novembre del 2010

Entrevista amb Elena Moreno


Em dic Elena i visc en un lloc màgic enmig del Bisaura,
Treballo d'educadora social en un Centre Obert però faig moltíssimes altres coses: cuidar un hort, fer conserves, tocar la guitarra, llegir novel·les, pintar, cosir, cuinar, fer pa, etc. També m'agrada tenir consciència de la societat on vivim i pensar que les coses poden millorar, no m'agrada quedar-me de braços plegats. L'ésser humà tanta capacitat té per destruir com per construir, jo em quedo amb la segona!!!



És per aquest motiu que em vaig apuntar a l'Ecoxarxa d'Osona, m'oferia i m'ofereix la possibilitat de fer coses fora d'un sistema econòmic i social que no va amb mi, ja que valoro la llibertat i la igualtat per sobre de tot.



Em permet conèixer persones que pensen com jo i així no em sento tan sola davant un món que no entenc gaire.

I a part d'això fer intercanvis que m'ajuden a satisfer les meves necessitats a molts nivells: de salut amb molt tipus de teràpies diferents, aprenentatge, serveis i alimentació.
Per mi l'Ecoxarxa és un punt de trobada de persones que es volen ajudar les unes a les altres amb la voluntat d'anar introduint petits canvis socials.

Jo ofereixo diversos serveis: de cuidadora, de monitora infantil, d'animadora per a infants, cuinera, etc. però del que més gaudeixo és participant a les fires d'intercanvi, organitzant-les i fent parada. Coneixes molta gent interessant i pots oferir productes que elabores tu mateix. Jo per exemple faig melmelades i clips de feltre i també ninots amb globus. Evidentment no em guanyo la vida fent això però em permet intercanviar-ho per coses que necessito, sobretot de la Central de compres i d'altres membres de la xarxa.

Animo a tothom a participar a les fires d'intercanvi!!!!!

Participar des de l'inici a l'Ecoxarxa d'Osona m'ha permès adquirir nous aprenentatges i enriquir les meves relacions socials, a l'hora que faig petits passos per caminar cap al model de societat que a mi m'agradaria.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada